Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace procesu řízení nápravných a preventivních opatření
Novák, Pavel ; Ing. et Ing. Radek Dryšl, MSc., MBA (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá optimalizací procesu řízení nápravných a preventivních opatření ve společnosti OTIS Escalators s.r.o., a to v souladu s kriteriálními normami ČSN EN ISO 9001:2000, ČSN EN ISO 14001:2005 a OHSAS 18001:1999. Na základě uvedených norem je popsán průběh analýzy procesu, ze které vyplývají patřičné kroky pro úspěšnou optimalizaci procesu.
Zavádění systému řízení kvality pro projekt Metro Londýn v OTIS a.s.
Bernát, Michal ; Ing. et Ing. Radek Dryšl, MSc., MBA (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zaváděním systému řízení kvality pro projekt Metro Londýn realizované firmou Otis a.s. V teoretické části jsou popsány nástroje řízení kvality. V analytické části jsou zmapovány procesy projektu Metro Londýn a určeny problémy a příležitosti pro zlepšení v procesech tohoto projektu. Na základě této analýzy jsou pro definované problémy navržena nápravná opatření a jejich hodnocení.
Podnikatelský záměr
Ehrenbergerová, Martina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na procesní řízení dané firmy a udržení vysoké jakosti výrobního procesu. Analýzou firmy zjistím silné a slabé stránky. Dále budu řešit konkrétní reklamaci, která musí být vyřešena efektivně a pružně, aby i nadále firma plnila požadavky zákazníků a vytvářela nové příležitosti pro udržení dlouhodobého ekonomického růstu.
Řízení kvality dodavatelů
Novák, Josef ; Húsek, Miloš (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Velké, úspěšné společnosti se soustředí v současné době na strategické oblasti podnikání (marketing, vývoj, montáž, prodej, servis, atd.). Výroba komponentů je realizována u dodavatelů, kde je tato činnost spojena s nižšími náklady. Cílem této diplomové práce je najít vhodný přístup k řízení kvality dodavatelů u společnosti vyrábějící své výrobky v malých sériích. Hlavním úkolem bylo najít metodu pro identifikaci strategických dodavatelů, u kterých budou zaváděny nástroje neustálého zlepšování.
Zavádění systému řízení kvality pro projekt Metro Londýn v OTIS a.s.
Bernát, Michal ; Ing. et Ing. Radek Dryšl, MSc., MBA (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zaváděním systému řízení kvality pro projekt Metro Londýn realizované firmou Otis a.s. V teoretické části jsou popsány nástroje řízení kvality. V analytické části jsou zmapovány procesy projektu Metro Londýn a určeny problémy a příležitosti pro zlepšení v procesech tohoto projektu. Na základě této analýzy jsou pro definované problémy navržena nápravná opatření a jejich hodnocení.
Security Control and Remediation Activities in Enterprise Environment
Zápotočný, Matej ; Šoukal, Petr (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to describe the security control and remediation activities which are used in corporate environment. The thesis deals with the theoretical insight into the standards used for application security, describes tools used for gathering of information about enterprise environment, which might be used to reveal sefety vulnerabilities or for their remediation. Processes, which should be followed by companies to minimize the impact on production and to ensure the environment safety, are described as well. Mentioned is also the verification of gathered data gained by new technical approaches and their financial and time-related benefits.
Podnikatelský záměr
Ehrenbergerová, Martina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na procesní řízení dané firmy a udržení vysoké jakosti výrobního procesu. Analýzou firmy zjistím silné a slabé stránky. Dále budu řešit konkrétní reklamaci, která musí být vyřešena efektivně a pružně, aby i nadále firma plnila požadavky zákazníků a vytvářela nové příležitosti pro udržení dlouhodobého ekonomického růstu.
Řízení kvality dodavatelů
Novák, Josef ; Húsek, Miloš (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Velké, úspěšné společnosti se soustředí v současné době na strategické oblasti podnikání (marketing, vývoj, montáž, prodej, servis, atd.). Výroba komponentů je realizována u dodavatelů, kde je tato činnost spojena s nižšími náklady. Cílem této diplomové práce je najít vhodný přístup k řízení kvality dodavatelů u společnosti vyrábějící své výrobky v malých sériích. Hlavním úkolem bylo najít metodu pro identifikaci strategických dodavatelů, u kterých budou zaváděny nástroje neustálého zlepšování.
Optimalizace procesu řízení nápravných a preventivních opatření
Novák, Pavel ; Ing. et Ing. Radek Dryšl, MSc., MBA (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá optimalizací procesu řízení nápravných a preventivních opatření ve společnosti OTIS Escalators s.r.o., a to v souladu s kriteriálními normami ČSN EN ISO 9001:2000, ČSN EN ISO 14001:2005 a OHSAS 18001:1999. Na základě uvedených norem je popsán průběh analýzy procesu, ze které vyplývají patřičné kroky pro úspěšnou optimalizaci procesu.
Optimalizace logistických procesů u poskytovatele zasílatelských služeb
VOVSOVÁ, Petra
Cílem této bakalářské práce je provedení optimalizace logistických procesů v systému řízení zasílatelských služeb. Tato práce je zaměřena na společnost GLS Czech republic. Společnost vznikla seskupením několika přepravců v Německu v roce 1999, postupně se rozšířila po celé Evropě. V březnu v roce 2005 se Maďarské GLS rozhodlo vytvořit pobočku v České republice. Nyní je zde už 16 dep a jejich počty pomalu rostou. GLS nyní poskytuje několik typů zasílatelských služeb. Jednoduše je lze rozdělit na klasické služby a na služby s přidanou hodnotou. Mezi klasické služby se hlavně řadí Business-Parcel (klasické balíky s hmotností max. 40 kg) a Express-Parcel (tato zásilka musí být doručena do 12:00 hod.). Mezi služby s přidanou hodnotou patří hlavně zásilky s dobírkou, svozové zásilky či zásilky s přesným datem doručení. Teoretická část se zabývá výkladem pojmu logistiky, její historií a postupným rozvojem. Poté se zaměřuje na pojmy s ní úzce spojené. Zahrnuty jsou tam pojmy logistický řetězec a logistické prvky s ohledem na využití v zasílatelství. Poté na dopravu a konečně přímo zasílatelství. Logistické procesy byly ve společnosti prozkoumány a zhodnoceny. Ke zjištění dat bylo použito pozorování, strukturovaný dotazník a řízený rozhovor. Doplňkové informace byly získány z interních dokumentů. Hlavně z výkazů o počtu doručených zásilek, o auditech, dále z interních manuálů a e-mailů. V praktické části byla zmapována aktuální situace ve společnosti. Bylo zjištěno několik nedostatků. Největším problémem je komunikace s centrálou, která je nedostatečná a v mnoha případech nefunkční. Dalšími kritickými body jsou štítky, doručování na nesprávnou adresu, platba platebními kartami, technický stav vozidel, hlavní překladiště a školení pracovníků. Na tyto následky byla navrhnuta opatření. Závěr bakalářské práce obsahuje shrnutí a přínos práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.